Trommeslagervej 20, 4660 Store Heddinge
webmaster.stevnsrideklub@gmail.com

Generalforsamling 26. feb ’19

SRK invitere til generalforsamling tirsdag d. 26 Februar kl. 19!

Så er det tid til årets generalforsamling i Stevns Rideklub.

Vi skal desværre også tage afsked med få bestyrelsesmedlemmer i år, men det giver blot plads til nye stærke kræfter, der vil være med i et team, der giver klubbens medlemmer masser af gode og sjove stunder i året, der kommer.

Er du en af klubbens nye bestyrelsesmedlemmer?

Vil du være med der, hvor du kan være med til at forme klubben og der, hvor beslutningerne tages?

Som medlem af bestyrelsen bliver du en del af et sjovt team, og samtidig får du maksimal indflydelse på din rideklub. Der er altid brug for nye kræfter og idéer til aktiviteter og stævner, og derfor er der brug for dig! Ved du allerede nu, at du vil stille op til bestyrelsen – så skriv til kasserer Louise Herrup Jensen på mail: kasserer.stevnsrideklub@gmail.dk. Du kan også vente til generalforsamlingen med at meddele, at du ønsker at stille op.

Dagsorden

• Valg af referant
  • Valg af 2 stemmetællere
  • Formandens beretning
  • Revideret regnskab
  • Fastsættelse af kontingent
  • Behandling af indkommende forslag
  • Valg af bestyrelsesmedlemmer

Hanne Schnack (modtager genvalg)

Estelle Iburg Sørensen (modtager ikke genvalg)

Kamilla Jørgensen (ikke på valg)

Hans Graulund (ikke på valg)

Louise Herrup Jensen(Ikke på valg)

• Valg af juniorrepræsentanter

Louise Graulund (modtager genvalg) og Mille Kristensen(modtager ikke genvalg)

1. Valg af suppleanter

Ulla Brixtofte(modtager ikke genvalg) og Helena Wichmann (modtager ikke genvalg)

1. Valg af revisor

Majbritt Graulund (modtager genvalg)

2.  Ranglisten

Tid og sted

Deltag i generalforsamlingen tirsdag d. 26 februar klokken 19, og vi forventer senest at være færdig klokken 21.

Generalforsamlingen afholdes på Stald Vesterskov, Trommeslagervej 20 4660 Store Heddinge.

Det er gratis for alle medlemmer samt ikke-medlemmer at deltage til generalforsamlingen.

Ønsker du at være medlem af Stevns Rideklub, skal du blot skrive til kasserer Louise Herrup Jensen på mail kasserer.stevnsrideklub@gmail.com

Vi glæder os til at se jer!